ІІМ-де халықтың полиция жұмысының сапасын бағалауды автоматтандыру талқыланды
ІІМ-де мемлекеттік органдар, ғылыми қоғамдастық, үкіметтік емес ұйымдар өкілдерінің кездесуінде полицияны трансформациялау мәселелері талқыланды.
Бұл міндет Қоғаммен серіктестікте қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету тұжырымдамасының жобасында көзделген. Халықаралық тәжірибе негізінде қызмет көрсету моделінің элементтері қарастырылады. Атап айтқанда:
– полицияның, билік органдарының және халықтың бірлескен жұмысы барысында көрсетілетін ұжымдық сервис қауіпсіздік мәселелерін анықтау және шешу бойынша;
– жеке сервис-полиция жұмысы кезінде өтініш берушілермен, жәбірленушілермен және құқық бұзушылармен. Полициямен байланыста болған азаматтардың полиция жұмысының сапасын автоматтандырылған бағалауды енгізу бойынша ұсыныстар енгізілді.
Полицияны бағалау критерийлерінің статистикалықтан міндеттерді сапалы орындауға түрткі болатын индикаторлар жүйесіне өзгерістері қолдау тапты. Бұл ретте азаматтар мен жергілікті қоғамдастықтарды фокуспен, ал тиімділік көрсеткіштерімен – қауіпсіздік сезімі мен полицияға деген сенімді айқындау ұсынылды.
Мұндай тәжірибе халықтың пікірін үнемі зерделеуге және осыны ескере отырып, жұмысты жетілдіруге мүмкіндік береді. Бірақ ең алдымен, әрбір қызметкердің нәтижелілігін арттыруға бағытталған полицияның процестік қызметіне реинжиниринг жүргізу қажет. Сонымен қатар сервистік полицияның заманауи коммуникациялық стратегиясын құру, идеологияны өзгерту мәселелері талқыланды.