Қазақстандық электрондық сауда нарығы 2022 жылы 2 трлн теңгеге жетті
Бүгін Астана Халықаралық форумы аясында «Электрондық коммерциядан қағазсыз шекараларға дейін: цифрландыру сауданы қалай төңкереді» панельдік сессиясы өтті, онда спикерлер цифрландырудың саудаға әсері туралы айтты. Сессия жұмысына сауда және интеграция вице-министрі Қайрат Балықбаев қатысты.
Вице-министрдің айтуынша, Қазақстанда электрондық коммерция нарығы қарқынды өсуде. 2022 жылдың қорытындысы бойынша электрондық сауда нарығының көлемі іс жүзінде 2 трлн теңгеге жетті, ал бөлшек сауданың жалпы айналымынан электрондық сауданың үлесі 12,5% -. құрады.
«Ready4Trade-Central Asia» жобасы аясында импорттау, экспорттау және транзит рәсімдерін егжей-тегжейлі сипаттайтын сауда рәсімдерін жеңілдету бойынша Қазақстанның сауда порталы сияқты микро, шағын және орта кәсіпорындар үшін пайдалы құралдар енгізілді, сондай-ақ 2023 жылдың мамыр айында «Central Asia Gateway» өңірлік сауда порталы іске қосылды», - деп атап өтті өз сөзінде Қайрат Балықбаев.
ҚР Сауда және интеграция министрлігі BTS Education, Mastercard-пен бірлесіп «Электрондық коммерция мектебі» жобасы аясында 2000-нан астам ШОБ субъектісін оқытқан. Сонымен қатар, бизнеспен бірлесіп 2025 жылға дейін Ұлттық электрондық сауданы дамыту жөніндегі іс-шаралар жоспары талқыланды және бекітілді.
Ағымдағы жылдың мамыр айында Сианда электрондық алаңда Қазақстанның ұлттық павильонының ашылу салтанаты өтті JD.com Қайрат Балықбаев елімізде халықаралық сауда платформасында ұлттық павильон ашудың табысты тәжірибесі бар екенін атап өтті Alibaba.com. бүгінгі таңда осы сауда алаңында 7500-ден астам қазақстандық тауар орналастырылған.
Қазақстан Электрондық коммерция саласындағы халықаралық ынтымақтастықты белсенді дамытуда. Бұған электрондық коммерция жөніндегі жұмыс бағдарламасына және Дүниежүзілік сауда ұйымының (ДСҰ) электрондық коммерция жөніндегі бірлескен өтініш бастамасына қатысу, сондай-ақ Еуразиялық экономикалық одақ (ЕАЭО) шеңберінде электрондық коммерция нарығын дамыту жөніндегі келіссөздер кіреді. Бұдан басқа, Қазақстан ЭСКАТО шеңберінде Азия-Тынық мұхиты аймағында трансшекаралық қағазсыз сауда рәсімдерін оңайлату туралы негіздемелік келісімге қосылады.
Тұтастай алғанда, электрондық коммерция нарығын жемісті және дәйекті дамыту үшін Қазақстан таяудағы жылдары электрондық коммерция арналары арқылы отандық тауар өндірушілердің экспорттық сату көлемі және белсенді онлайн-сатып алушылар саны сияқты түйінді индикаторлар бойынша көрсеткіштерді жақсартуға бағытталған.
«Біз электрондық коммерция тауарларын курьерлік жеткізудің орташа уақыт көрсеткіштерін жақсартамыз, сондай-ақ елдегі фулфилмент орталықтарының санын арттырамыз», - деп түйіндеді сауда және интеграция вице-министрі.